POLIMIN

10 червня

Поява застосунку чат-боту PoliMan, головне завдання якого – обслуговувати клієнтів у режимі онлайн, стала черговим кроком у сфері побудови комунікацій компанії Fomalgaut Group з клієнтом.
Робот перебрав на себе лише частину роботи – не креативну, але важливу – відповіді на поширені стандартні запитання. Це дало фахівцям технічної служби можливість зосередитися на складніших функціях, для яких раніше бракувало часу через значну кількість рутинних процесів.
У функціонал чат-бота закладено калькуляційні алгоритми, які, наприклад, можуть розрахувати потрібну кількість матеріалів для ремонту під конкретні умови замовника.

Як це працює?
Передусім клієнт має бодай мінімально підготуватися до спілкування з роботом: обрати матеріали, визначитися з технологіями, обсягами ремонту тощо.
Бажаєте штукатурити внутрішні стіни – бот поцікавиться, яким матеріалом. Обираєте з каталогу продукції, скажімо, штукатурку цементну Polimin ШЦ-2 «Класичну».
– Скільки квадратних метрів потрібно поштукатурити? – запитає PoliMan.
– Шістдесят. – А яка товщина шару? – уточнить він.
– Два сантиметри.
Для виконання зазначених вами робіт знадобиться близько 180 кілограмів продукції Polimin ШЦ-2 «Класична», – без зволікання надасть відповідь PoliMan.

Цей умовний діалог максимально наближений до спілкування з живим кваліфікованим співрозмовником. Тож не дивно, що у клієнтів іноді виникає бажання поспілкуватися з ботом, як із справжнім менеджером-консультантом.
Досить часто робота просять розповісти якийсь анекдот про будівельників. Раніше це спантеличувало PoliMan. Але згодом його «доукомплектували» невеликим набором професійних анекдотів, тож наразі він цілком здатний підтримати розмову з веселим клієнтом:)
Найбільш поширені питання стосуються конкретної продукції. Тож формулювати їх чат-боту варто максимально коротко і конкретно. Шукаєте акриловий клей для ремонту? Так і кажіть: «Акриловий клей». Робот миттєво видасть посилання на PDF-файл з інформацією про універсальний ремонтномонтажний акриловий клей Polimin.

Загалом, потрібна інформація доступна на корпоративному сайті компанії, і знайти її можна самостійно. Але чат-бот впорається набагато швидше. Також в один клік видається технічна документація на продукцію. Або ж інформація щодо програми лояльності Polimin Club Ukraine, за допомогою якої компанія пропонує покупцеві отримати гроші за здійснення покупки. До речі, приєднатися до цієї програми PoliMan ненав’язливо пропонує одразу на початку спілкування.

І, зрештою, ще про переваги робота працівника технічного відділу: він трудиться в режимі 24/7/365 – без вихідних, сну і перерв на обід. Щодоби обробляє сотні запитів у Telegram і Viber. При цьому ще й постійно «навчається» – наповнюється новими, цінними для клієнтів знаннями.
Підключити консультанта можна прямо зараз:
Telegram – drive.polimin.ua/tech-bot-t
Viber – drive.polimin.ua/tech-bot-v